TAPAHTUMAT

*TERVETULOA SYYSKOKOUKSEEN!*

Tervetuloa Loimaan seudun Tehyn ao 214 syyskokoukseen perjantaina 19.11.2021 klo 18.00. Paikkana Laakee Deli- ravintola osoitteessa Mettähannankatu 2, Loimaa. Sitovat ilmoittautumiset ja mahdolliset ruoka-allergiat Johanna Niemiselle s-postiin 14.11.2021 mennessä (johanna.nieminen@loimaa.fi).

Käsitellään sääntömääräiset asiat kokouksessa, puhutaan ajankohtaisista asioista, syödään hyvä syksyinen menu ja arvotaan osallistujien kesken pieniä tehy-tuotteita.

Jos koet kiinnostusta hallitustyöskentelyä kohtaan, olisi yksi varajäsenen paikka vapaana! Ilmoita halukkuudestasi vuoden loppuun mennessä.

Muistakaa tarkistaa omat tiedot Tehyn sivullta (s-posti, puhelinnumero ja työpaikka). Tietonsa tarkistaneiden kesken Tehy arpoo mm. matkalahjakortin.

**************************************************************************************************************

Olimme suunnitelleet Rudolfinan-risteilyä Airistolle, Rengasmatkaa ja piknik-risteilyä. Nämä valitettavasti siirtynevät ensi vuoden puolelle. Mennään kuitenkin terveys edellä ja muistetaan, että terveydenhuollon ammattilaisina olemme velvollisia olemaan esimerkkinä terveyskäyttäytymisessä tämän pandemian aikana.

Edunvalvonta on Tehyn paikallisosaston tärkein työ ja suurin vastine jäsenmaksuille. Epäselvissä asioissa ottakaa rohkeasti yhteyttä luottamusmiehiimme tai yhdysjäseniin!

Toivomme Teille kaikille jaksamista ja hyvää syksyä!