TAPAHTUMAT

Ammattiosaston Facebook-sivustolle ja sähköpostiin on tullut jäsenille mahdollisuus äänestää loppuvuoden ao:n järjestämien reissujen ja tapahtumien toivekohteista.

Eli jäsenet pääsevät nyt vaikuttamaan siihen, mitä reissuja loppuvuoden aikana tehtäisiin. Korona-pandemia toki varmasti vaikuttaa vielä tapahtumien järjestämiseen ja ajankohtaan, mutta mahdollisuuksien mukaan reissuja organisoidaan. Mitään varmoja suunnitelmia ei siis vielä ole, nyt on tarkoitus saada tietoon se mitä jäsenet toivovat kohteilta! Joten nyt sinulla on ainutlaatuinen tilaisuus vaikuttaa!

Äänesi voit tosiaan ilmoittaa Facebookin kautta tai  laittamalla viestiä ammattiosaston sähköpostiin: ao214@tehy.net

Alustavia ideoita reissuista ovat:
1. Saariston rengastie
2. Viron reissu
3. Joulumyyjäiset
4. Piknik
5. Konsertti/teatteri
6. Muu, mikä? Ehdota

Jos joku ei ole vielä ammattiosaston Facebook-ryhmää löytänyt, löytyy se Facebookista nimellä: Tehyn Loimaan seudun ao. Etsi ryhmä ja käy laittamassa ryhmään liittymispyyntö!
Huolehdithan myös, että ajantasalla oleva sähköpostiosoitteesi löytyy tiedoistasi.

Ja toki kannattaa hyödyntää varsinaisen Tehyn tarjoamat valtakunnalliset edut! Näistä lisää tietoa Tehyn omilla sivuilla www.tehy.fi